Przegląd 150000 km- cena

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sawus1990
    Classic
    • 2011
    • 30

    Przegląd 150000 km- cena

    Z maxlifem 10W40 trzeba uważać gdzie sie kupuje i która wersje dystrybucyjną, czy na europe wschodnią czy na zachodnią. Z mojego doświadczenia z tym olejem zauważyłem sporą róznicę w pracy silnika. Na europę wschodnią był gorszy, zresztą jak się podzwoni do dystrybutorów nawet z allegro to mówili że są też podróbki i omijać wielkim łukiem dystrybucji na eur wschodnią.
    a tak wogóle cięzko jest znaleźć niekombinowany prawdziwy olej i innych producentów np M1, castrol...
  • paisak
    Drive
    • 2010
    • 96

    #2
    Przegląd 150000 km- cena

    Witam!

    Czy ktoś z Was orientuje się, ile może kosztowac przegląd w O2 2.0 TDI przy 156000 km? Rozrząd wymieniłem przy 134000 km ( chociaż powinien być chyba wymieniony teraz), dwumasa została wymieniona przy 152000 km. Chodzi o oleje, filtry i co tam jeszcze trzeba i zieloną naklejkę long life . Dzięki!

    Komentarz

    • Kapuhy
      Ambiente
      • 2008
      • 132

      #3
      Generalnie ciężko powiedzieć. Wg cennika sam przegląd 30 tyś (tyle wychodzi przy 150 tyś) to gdzieś koło 350 zł. Ale to tylko same czynności - olej, filtry, wymiana oleju i filtrów będzie dodatkowo płatna. Powinienieś się zmieścić w 500 zł jeżeli będziesz miał swój olej i nic innego nie będzie robione.

      Komentarz

      • paisak
        Drive
        • 2010
        • 96

        #4
        Olej kosztuje około 35 zł./litr. Czyli wsumie około 700 zł. U mnie chcą 350 € ( taką orientacyjną cene mi podano). Czy to możliwe, aby w Polce było 2 razy taniej??? :shock:

        Komentarz

        • sanczo01
          Classic
          • 2010
          • 24

          #5
          Odkad Autoryzowana Stacja Obslugi w NL zrobila mnie w bambuko bez mydla jezdze do DE na serwisy. Wymiana oleju, filtra, sprawdzenie i ewentualne uzupelnienie plynu hamulcowego, filtr powietrza, filtr paliwa + robocizna 350E. Wszystko sie zgadza.

          Co znaczy 2x taniej?! A liczyles dojazd do PL zeby miec to zrobione? Wciaz sie oplaca?
          Zarabiasz 2000 tu i tu (nie patrzac na jednostki). W DE calosc z olejem 350 jednostek w PL 500 jednostek ze swoim olejem (czyli 700 za calosc) czyli gdzie jest taniej? W PL wydasz 2 razy wiecej jednostek monetarnych za to samo.

          Matematyka z podstawowki...

          Komentarz

          • paisak
            Drive
            • 2010
            • 96

            #6
            sanczo01, ja mieszkam 130 km. od serwisu w Szczecinie i 30 km. od serwisu w Berlinie. Czasowo ( korki !!!) to wychodzi tak, ze do Szczecina jade 30 minut dluzej. Zdziwilo mnie tylko, ze w PL za to samo chca dwa razy mniej. Tym bardziej, ze chodzi tylko o wymiane oleju!!! Cala reszta zostala zrobiona w pazdzierniku ( duzy przeglad i rozrzad).
            A co do jednostek monetarnych- moj bank chce za 1 PLN troche ponad 0,25 €. Jesli chcesz mi sprzedac € po kursie 1:1 to biore kazda ilosc

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez paisak
              Jesli chcesz mi sprzedac € po kursie 1:1 to biore kazda ilosc
              Ja też chce

              Komentarz

              • bzyq_74
                RS
                • 2008
                • 3467
                • Volkswagen
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

                #8
                Jak masz możliwość kup wszystkie graty i jedź do zwykłego mechanika.
                Mnie wyszło wszystko 320zł :
                w tym:
                olej LL - 130 zł
                wkład filtra oleju - 20 zł
                filtr powietrza Knecht - 45zł
                filtr kabinowy węglowy Knechta - 40 zł
                płukanka Liqui Moly - 35zł
                robocizna -50 zł
                MARCIN
                Mój szkodnik

                Komentarz

                • sanczo01
                  Classic
                  • 2010
                  • 24

                  #9
                  Przykro mi panowie, wymieniam po kursie srednim NBP. Chodzilo tylko o to aby nie przeliczac wszystkiego bez pomyslunku, czyli tak jak Ty to zrobiles 1E=4PLN. I bez ogladania sie na realia. A w jakiej walucie zarabiasz? Jak pisalem poprzednio (bez patrzenia na waluty) 350 z 2000 to 17.5% i tyle ze swojej wyplaty musisz przeznaczyc na serwis przy tej cenie. 700 z 2000 to 35% czyli 2x wiecej. Oczywiscie gdy zarobisz 2000EUR i wydasz w Polsce to sprawa sie zmienia i wtedy masz 4x2000EUR=8000PLN i z tego 700 PLN za serwis to tylko nedzne 8.75%. Oczywiscie w sytuacji gdy zarabiasz 8000PLN w Polsce odsetek jest ten sam i tez jest to nedzne 8.75% Dla mnie w tej chwili prawdziwa jest sytuacja z poprzedniego postu. Zarabiam 2000 i wydaje 350 za full service. Mam 2x taniej niz gdybym zarabial 2000 i wydal za to samo 700. Tyle.
                  A druga rzecz to to, ze wiesz przynajmniej ze powiedzieli Ci standardowa cene a nie bezsensownie zawyzona za "piekne oczy" jak mi sie juz 2 razy zdarzylo

                  Komentarz

                  • paisak
                    Drive
                    • 2010
                    • 96

                    #10
                    sanczo01, po to jesteś w NL a ja w DE, żeby tej wypłaty więcej było
                    A jeśli można taniej, to czemu nie? Ale z drugiej strony serwis w DE a w PL to dwie zupełnie różne jakości. Za darmo nie ma nic.
                    P.S. Ale w Szczecinie chcą nie 700 PLN a 1000. Wiec chyba zasilę znów budżet państwa niemieckiego

                    Komentarz

                    • sanczo01
                      Classic
                      • 2010
                      • 24

                      #11
                      Nic dodać nic ująć. Szukaj najtańszego z najlepszą jakością. O to chyba chodzi w tzw. wolnym rynku. Ten niemiecki serwis w którym ja byłem to Pit-Stop. Pewnie znajdziesz taki w Berlinie, bo to sieć. Szybko, fachowo no i w "normalnej cenie". Szwagier robi w ATU ale jak pojechaliśmy tam razem to jakieś fochy robili więc pojechałem do Pit-Stopa, prawie cały czas gapiłem się mechanikowi na ręce bo strasznie lało na dworze więc tam z nim siedziałem, wiem przynajmniej że zrobił

                      Komentarz

                      Pracuję...